מהם מרכיבי החובה לדף מכירה ממיר?

תוכן עניינים

כאשר אנו רוצים לבנות דף מכירה אפקטיבי שגם ימשוך את הגולשים לבצע את הרכישה עלינו להקפיד על מספר כללים בסיסיים.

ראשית, עלינו לדאוג שדף המכירה יהיה עבור מוצר אחד בלבד. לאחר מכן, עלינו לדאוג שלא יהיו בו מסיחי דעת, כמו תפריטי האתר, קישורים לדפים אחרים באתר או מחוץ לו, וכל דבר אחר שעלול להסיט את תשומת הלב של הגולש מהמטרה שלשמה הוא נכנס לדף המכירה – לקנות!

כדי שהגולש יעבור את המסלול השלם, שאנחנו רוצים שיעבור, דף המכירה חייב להכיל את עקרונות AIDA.

תשומת לב Attention

את תשומת הלב הראשונה של הגולש, נמשוך באמצעות כותרת גדולה ובולטת, שתציג את התועלת הגדולה ביותר, שיקבל מי שירכוש מאיתנו את המוצר, או את הכאב החזק ביותר, שהמוצר שלנו פותר.

עניין Interest

על ידי הדגמת היתרונות והתועלת של המוצר, נגרום להגברת העניין של הגולש להמשיך ולקרוא עוד פרטים על ההצעה שלפניו.

תשוקה Desire

דף מכירה טוב הוא דף שיודע ללחוץ על הכאבים הכי גדולים של הגולש שנמצא בו. הלחיצה הזו על הכאבים הרגשיים, היא זו שתביא את הגולש בסופו של דבר להוציא את כרטיס האשראי ולקנות מאיתנו את המוצר.

הנעה לפעולה Action

באופן מאוד מפתיע, אנחנו צריכים לומר לגולש מה לעשות עכשיו, ולא לגרום לו לנחש את הצעד הבא. לכן, אנחנו חייבים לכלול משפטי הנעה לפעולה, שיעזרו לגולש להבין מה הוא צריך לעשות עכשיו.

בעלי עסקים רבים אומרים לי “בנינו דף מכירה ‘לפי הספר’ אבל אף אחד לא קונה”. אוקי, זו בהחלט בעיה, אבל לא בעיה שאי אפשר לפתור.

נסו לבדוק אילו אלמנטים ניתן לשנות, או להציג באופן שונה. לדוגמא, אולי במקום לכתוב את התועלות של במוצר, להציג סרטון וידאו שמציג את השימוש בו, עם התוצאה המוצלחת.

בסופו של יום, למרות שישנם מספר כללים ברורים שחייבים ליישם בדפי המכירה, כל השאר הוא ניסוי וטעיה, וצריך לבדוק איזה פורמט של דף מכירה גורם ליותר גולשים לבצע את הפעולה, שלשמה הוא הוקם.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

סמינר יומי לעסקים

תכנית 6 השלבים לבניית שיתוף פעולה ריווחי

מחזור מס' 6 של

סמינר שיתופי פעולה

יוצא לדרך!