איך ליצור אתר חנות בסגנון Netflix, Disney+, Amazon Prime

תוכן עניינים

רוב אתרי המנויים הם מבוססי תוכן או מבוססי קהילה. המנויים משלמים כסף ומקבלים גישה לתוכן בלעדי או לקהילה סגורה.

אבל מה אם יש לכם אתר חנות, שאתם רוצים להפוך למועדון לקוחות, עם הטבות ומחירים מיוחדים למנויים?

בכמה קליקים מהירים ופשוטים עם WooCommerce ו-Wishlist Member תוכלו ליהנות גם אתם מהכוח של הכנסה חוזרת לאתר החנות שלכם.

תחשבו על Netflix, Disney+, Amazon Prime

צרו תמחור ייחודי לחברים לכל אחד מהמוצרים שלכם

הגדירו את המוצרים בחנות שלכם ​​כרגיל. אבל עכשיו, עם Wishlist Member, תראו איזור חדש שבו תוכלו להגדיר מחירים מיוחדים למנויים שלכם עבור כל מוצר.

כאשר מישהו מצטרף לרמת מנוי ב-WishList Member, הוא אוטומטית יראה את המחיר המותאם אישית שהגדרתם בעמוד המוצר. מי שאינם מנויים יראו את המחיר הרגיל.

ויותר מזה, אתם יכולים להגדיר מחיר שונה עבור כל רמת מנוי, כך שבמקום 2 רמות תמחור (מנויים ולא מנויים), תוכלו ליצור רמות מחיר מרובות.

רק דמיינו את האפשרויות...

הגדירו תמחור ייחודי לפי קטגוריה ולאו דווקא לפי מוצר

מה אם במקום להגדיר את המחיר המיוחד למנויים לפי מוצר, תרצו לעשות זאת לפי קטגוריית מוצרים? אולי אתם מריצים מבצע או שיש לכם מוצרים שאתם רוצה להבליט.

ואתם לא רוצים לערוך כל מוצר בנפרד.

אין בעיה. אתם יכולים להגדיר את המחיר המיוחד למנויים לפי קטגוריית מוצרים, גם כן. אז, קטגוריה A תקבל הנחה של 10%, אבל קטגוריה B תקבל הנחה של 30%.

זה תלוי בכם. וכמובן, אתם עדיין יכולים לקבוע מחירים שונים לרמות מנוי שונות. וכן, Wishlist Member יבדוק את מחיר המוצר והקטגוריה, ויציג את המחיר הנכון לגולש הנכון... אוטומטית.

הגדירו בקלות מבצעי רוחב באתר

אולי אתם רוצים להציע למנויים הנחה יחידה על כל המוצרים שלכם? לחילופין, אולי אתם מריצים מבצע רוחבי באתר (כמו בלאק פריידי או סייבר מאנדיי).

שוב, אין בעיה.

עם Wishlist Member תוכלו להגדיר תמחור רוחבי באתר. המחיר שתקבעו יחול על כל מוצר, ושוב, Wishlist Member יטפל בצורה חכמה בכל הגדרות התמחור שלכם כך שהגולשים יראו את המחיר הנכון... תמיד.

כל שעליכם לעשות הוא להדליק את הפיצ'ר הזה, כשתרצו להחיל מחיר מיוחד, ולכבות אותו כאשר המכירה מסתיימת. זה באמת כל כך פשוט.

מעקב ומיון חכמים של מחירים

כברירת מחדל, Wishlist Member עוקב אחר התמחורים שאתם מגדירים, כך שהגולשים הנכונים תמיד רואים את המחיר הנכון.

אם אתם רוצים יותר שליטה, אתם יכול בקלות למיין את רמות המנוי שלכם, כדי להגדיר ל-Wishlist Member איזה מחיר מקבל עדיפות אם מנוי שייך למספר רמות.

כך המנויים הטובים ביותר שלכם תמיד יראו את המחירים הטובים ביותר, והערך של חנות המוניים שלכם עולה.

איך להתחיל לבנות את אתר חנות המנויים שלכם?

יש לכם כבר רישיון ל-Wishlist Member?

חדשות טובות. אם Wishlist Member מותקן לכם באתר, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעדכן אותו. כמובן, תצטרכו רישיון פעיל לתמיכה ועדכונים, ותמיכה פעילה, אבל אם יש לכם אתם מוכנים. רק תעדכנו.

עדיין אין לכם רישיון ל-Wishlist Member?

אם עדיין אין לכם רישיון ל-Wishlist Member, תוכלו לרכוש אחד ע"י לחיצה על הכפתור בהמשך, וכל היכולות המדהימת יחכו לכם, אחרי שתתקינו את התוסף באתר הוורדפרס שלכם.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

סמינר יומי לעסקים

תכנית 6 השלבים לבניית שיתוף פעולה ריווחי

מחזור מס' 6 של

סמינר שיתופי פעולה

יוצא לדרך!