מה זה סדרת מיילים אוטומטית?
סדרת מיילים היא סדרה של הודעות קשורות המכוונות לפלח מסוים ברשימה שלכם. המיילים נשלחים בזמנים שנקבעו מראש או מופעלים על ידי התנהגויות ספציפיות.
דוגמה טובה תהיה מייל “ברוכים הבאים” שלכם, שנשלח כאשר מישהו חדש נרשם לרשימה שלכם. לחלופין, רכישה עשויה להפעיל סדרת המשך המספקת מידע על השימוש במוצר ומכירה נוספת על סמך הרכישה הזו.
סדרות מיילים יעילות יותר משיווק טיפוסי בדואר אלקטרוני בגלל היכולת לפלח ולשלוח בזמנים אופטימליים. כל התהליך הוא אוטומטי, כך שאתם יוצרים את התוכן והפילוח רק פעם אחת, ומערכת הדיוור שלכם עושה את השאר.
1. מעורבות טובה יותר של לקוחות
- דמוגרפיה כמו גיל, מיקום, מין, רמת הכנסה או מבנה משפחתי
- תחומי עניין בנושאים מסוימים
- התנהגות, כולל הרגלי רכישה
- נקודות כאב או בעיות שהלקוח מתמודד איתם
2. יעילות מוגברת
3. התאמה אישית גבוהה
4. טיפוח לידים
5. יותר המרות ורווחים
איך להתחיל עם סדרות מיילים אוטומטיות
- להציע למנויים לבצע את הרכישה הראשונה שלהם
- להציע להם לבצע רכישות נוספות
- לעשות תהליך onboarding למנויים חדשים
- לקבל משוב מהקהל שלכם על התוכן וההצעות שלכם כדי שתוכלו להשתפר
- ליצור מעורבות מחודשת של לקוחות ש"נעלמו"
- לקדם אירוע או מוצר חדש
- להמליץ על השירותים שלכם לאחרים
- מיילים אינפורמטיביים המלמדים, מציעים טיפים ופותרים בעיות
- מיילים פרסומיים שדוחקים במנוי לנקוט בפעולה.
אל תעשו את 6 הטעויות האלה!
הרשימה שלכם צריכה לכלול רק אנשים שביקשו להצטרף ולקבל את המיילים שלכם.
במייל ברוכים הבאים שלכם ובסדרת ה-onboarding שלכם, תעשו הכל כדי להתחיל ברגל ימין ולהציע ערך רב.
שורות הנושא קובעות אם המנויים יקראו את המייל שלכם, אז הפכו אותן למושכות תשומת לב ו מוכוונות ליתרונות.
ודאו שכל מייל מציע משהו שימושי לקהל שלכם ועוזר לפתור את הבעיות שלו. כאן תקבלו 52 רעיונות לתוכן שיעניין את רשימת התפוצה שלכם.
צרו תוכנית לשליחת מייליםוהיצמדו אליה. זה חשוב ליצירת אמון.
ספרו למנויים שלכם במפורש מה אתם רוצה שהם יעשו בכל מייל והקלו עליהם לעשות זאת.