דילוג לתוכן

פרומפטים ודוגמאות לשימוש בבינה מלאכותית לשיפור הקורסים שלך

תוכן עניינים

אני תמיד מחפש דרכים חדשות להקל עליכם את החיים, כשמדובר בבניה וניהול של קורסים דיגיטליים.

ככל שהבינה המלאכותית מתפתחת ומשתפרת, כדאי למנף אותה בתהליך יצירת הקורס.

והדוגמאות המהירות של היום יעזרו לך להיות יצירתי כדי לוודא שהקורס שלך יהדהד עם הקהל שלך.

אם אתם רוצים לזרז את תהליך ההתאמה של קורס זה או אחר לקהל היעד שלכם, הנה כמה רעיונות ייחודיים שנוצרו במנוע בינה מלאכותית כמו ChatGPT, Claude וכד’.

אתם תקבלו פרומפטים ספציפיים שתוכלו לנסות, פלט לדוגמה, וכיצד בדיוק להשתמש בפלט הזה.

התאמה לרגשות של קהל היעד

הפרומפט

רשום 3 רצונות רגשיים חזקים של [קהל היעד שלך] בכל הנוגע ל[נושא הקורס שלך], והצע כיצד הקורס שלי יכול להגשים את הרצונות הללו באופן ייחודי

הפלט

יזמים מאוד רוצים בהירות, ביטחון וצמיחה. הקורס שלך נותן מענה לאלו באופן ייחודי על ידי מבנה ברור של האסטרטגיות העסקיות שלהם, מתן תוכניות פעולה שלב אחר שלב להבטחת הכנסות יציבות ומתן נתיבים ברורים לצמיחה עסקית משמעותית.

איך להשתמש בפלט

שלבו את הנקודות הרגשיות הללו בדף הנחיתה, במיילים ובפוסטים במדיה החברתית כדי ליצור קשר רגשי חזק עם הקהל שלך

התאמה לפרסונות שונות

הפרומפט

כתוב מחדש את תיאור הקורס הזה במיוחד עבור הורים עובדים עסוקים: [הכנס את תיאור הקורס הקיים שלך כאן]

הפלט

סוף סוף, מערכת פשוטה וניתנת לניהול שמשתלבת בחיי המשפחה העמוסים שלך. יישם בקלות אסטרטגיות מוכחות שמקפיצות את העסק שלך מבלי להקריב זמן משפחתי יקר.

איך להשתמש בפלט

עדכנו את חומרי הקידום שלכם או צרו מסעות פרסום ספציפיים לפרסונה המותאמים בדיוק לכל פלח מהקהל שלכם.

הוספת אלמנטים אינטראקטיביים

הפרומפט

הצע 3 שאלות מבחן מעניינות המבוססות על היתרונות העיקריים של הקורס שלי [הכנס את נושא הקורס כאן]

הפלט

  1. מהו הצעד הראשון להפוך את ההצעה שלך לבלתי ניתנת לעמוד בפניה?
  2. איזו אסטרטגיה מסייעת בצורה הטובה ביותר להתמודדות עם התלבטויות של קונים?
  3. מהי הדרך היעילה לבדוק במהירות ולחדד את ההצעה שלך?

איך להשתמש בפלט

הוסיפו את השאלות הללו כמבחנים אינטראקטיביים או סקרים לקורסים, וובינרים או פוסטים של מעורבות במדיה חברתית כדי להגדיל את המעורבות של קהל היעד.

רעיונות לאלמנטים ויזואליים

הפרומפט

צור תיאור תמונה מפורט עבור אינפוגרפיקה המדגישה את 3 היתרונות המובילים של הקורס שלי על מתן הצעות שאין לעמוד בפניהן.

הפלט

אינפוגרפיקה מרתקת עם צבעים בולטים, הממחישה בבירור יתרונות כמו ‘מכירות מוגברות’, ‘הודעות ברורות’ ו’הפחתת התנגדות הקונים’ תוך שימוש באייקונים בעלי הקשר עסקי.

איך להשתמש בפלט

העתיקו את התיאור שנוצר על ידי ה-AI לתוך Canva או Midjourney, או ליוצר תמונה אחר בעזרת בינה מלאכותית, כדי ליצור בקלות את האינפוגרפיקה שלכם. התאימו את הצבעים, הגופנים והאייקונים לפי הצורך, כדי שיתאימוים באופן מושלם למותג ולסגנון הקורס שלכם.

טיוטה לתיאורי מקרה

הפרומפט

צור תיאור מקרה קצר, מציאותי אך היפותטי, המראה כיצד יישום האסטרטגיות מהקורס שלי על הצעות שאי אפשר לסרב להן, משפר לאמן כושר את המכירות באופן דרמטי.

הפלט

אחרי שהשתתפה בסדנה, יעל הפכה את המסרים שלה לפשוטים יותר, והתייחסה מראש להתנגדויות נפוצות של לקוחות. תוך שבועיים היא הגדילה את ההזמנות שלה ב-50%, מה שהוכיח את היעילות של הצעות ברורות וממוקדות יותר.

איך להשתמש בפלט

הוסיפו תיאורי מקרה קצרים כאלה במיילים, בדפי המכירה וכהוכחה חברתית, כדי להמחיש בבירור את האפקטיביות בעולם האמיתי.

לסיכום

אלה היו מספר רעיונות איך להשתמש בבינה מלאכותית כדי לשפר ולייעל את יצירת הקורסים שלכם ואת הצעות המכירה שלכם, וברור שאי אפשר להציג את כל האפשרויות שהבינה המלאכותית נותנת לנו.

התאימו את הרעיונות האלה לעסק שלכם, והוסיפו רעיונות נוספים, כדי למצות את היכולות של הבינה המלאכותית בתחום הזה.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...