שיווק חברתי הפך להיות אמצעי פרסום חשוב מאוד של עסקים מכל הסוגים בארץ בפרט ובעולם כולו. הוא מאפשר חשיפה בקנה מידה רחב מאוד במהירות גבוהה בזכות החיבור הרחב של האוכלוסייה לפלטפורמות האלו, וגם אתם יכולים לנצל אותו כדי להגדיל את בסיס הלקוחות שלכם ואת הרווחים. לא בטוחים איך? אצלנו בזוגיטל נסביר לכם הכול וגם נשמח לייעץ לעסק שלכם באופן פרטני.
שיווק חברתי הוא הפרסום האפקטיבי ביותר לעסקים
היום כבר לא צריך להשקיע רבות בפרסומים בעיתונים ובשלטי חוצות – כל עסק יכול היום לפרסם את עצמו לקהל של אלפים ויותר באמצעות פרסום ברשתות החברתיות. כמעט ואין אנשים שלא מחוברים היום לרשתות החברתיות, והן מאפשרות לעסקים פלטפורמה לשיווק החושפת אותם למגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים.
מה זה בעצם שיווק ברשתות חברתיות?
שיווק ברשתות החברתיות הוא העלאת החשיפה והמודעות למותג שלכם באמצעות הקמת פרופיל עסקי במגוון הרשתות החברתיות הקיימות. באמצעות הפרופיל הזה אתם משתפים תוכן שמציג אתכם וכך הקהל יכול להכיר אתכם ולעקוב אחרי הפעילות שלכם.
פרסום בפייסבוק
פרסום בפייסבוק מתאים במיוחד לעסקים המתבססים על המילה הכתובה. פייסבוק הוא הרשת החברתית הטובה ביותר לשיווק של טקסטים, שאפשר לשלב בהם תמונות יפות וסרטונים להעלאת החשיפה.
פרסום באינסטגרם
אינסטגרם הוא הפלטפורמה העיקרית לצלמים שבינינו, אז אם אתם יודעים ששיווק באמצעות תמונות סטילס וסרטונים הוא האפקטיבי ביותר בשבילכם, אינסטגרם יכול להיות אפשרות מעולה לביסוס הנוכחות שלכם ואינטראקציה עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים.
פרסום ביוטיוב
יוטיוב היא ממלכת הסרטונים של האינטרנט בדפדפן. תחרות הפרסום ביוטיוב חלשה יחסית לעומת פלטפורמות אחרות, אף החשיפה בה יכולה להיות רחבה מאוד וגם ממוקדת מאוד. בין שאתם משלבים פרסומות לפני הסרטון או סרטון פרסומי עצמאי, יוטיוב היא פלטפורמה נהדרת לשיווק חברתי באמצעות וידאו.
פרסום בוויז
יש לכם עסק פיזי ואתם רוצים למשוך אליו לקוחות הנמצאים בדרכים ממש עכשיו? באפשרותכם לפרסם את העסק שלכם בוויז, כך שכל מי שנוסע בקרבת מקום יקבל פרסומת הממליצה לו לשנות את מסלול הנסיעה היישר אליכם. באמצעות הוספת המקום שלכם במפה תוכלו לגשת לקהל מיוחד מאוד – קהל של נהגים ונוסעים שיכולים להכיר אתכם ממש בקרוב באמצעות פרסומת באפליקציית הניווט.
פרסום בטיקטוק
גם בטיקטוק אפשר לפרסם! טיקטוק הוא אחת מהרשתות החברתיות הפופולריות ביותר אצל הקהל הצעיר, ובאמצעות סרטונים ממגוון סוגים גם אתם תוכלו להנכיח את עצמכם במרחב וליצור באזז סביב המותג שלכם.
היתרונות של פרסום ושיווק ברשתות החברתיות
יש לפרסום ושיווק חברתי כמה יתרונות מהותיים:
ברשתות החברתיות השונות יש כמה מיליארדי משתמשים, ופוטנציאל החשיפה שלכם ללקוחות מהארץ ומהעולם הוא גדול מאוד ומהיר מאוד, בין שאתם משתמשים בקידום אורגני או בפרסום ממומן.
כמשתמשים של הרשת החברתית אתם יכולים ליצור אינטראקציות על בסיס קבוע עם הלקוחות הקיימים שלכם ועם לקוחות פוטנציאליים, וממש לדבר איתם בגובה העיניים. קרבה כזאת יוצרת אצל הצרכנים תחושה שרואים אותם ושמקשיבים להם, וזה יעודד אנשים לפנות לרכישת מוצרים ושירותים שלכם.
ברשתות החברתיות אתם יכולים לשלוח את הפרסומים שלכם היישר לקהל שאתם חושבים שהוא רלוונטי, לפי סינון גיל, מקום מגורים, מגדר ועוד תכונות ספציפיות אחרות.
הפרופיל העסקי ברשתות השונות מספק לכם כלים לניתוח נתונים שבאמצעותם תוכלו לשכלל את הקמפיינים שלכם ולשפר את התוצאות מהפרסומים שלכם.