רילס אינסטגרם וסטורי – 12 רעיונות מנצחים

תוכן עניינים

עסקים מחפשים כל הזמן דרכים להביא עוד לקוחות לעסק. הם גם מבינים ששיווק ופרסום העסק נועדו לעזור לנו לייצר תנועה. ואם אנחנו יודעים לייצר תנועה משיווק אורגני במדיה חברתית (שיווק שלא נדרשים בו הוצאות פרסום)- אדרבא. שיווק אורגני שמיוצר בצורה שיטתית ונכונה, עוזר לייצר תנועה של לקוחות פוטנציאלים שנחשפים אלינו בפעם הראשונה, עוזר לנו לקרב את הקהל אלינו, להגדיל את כמות העוקבים, ליצור מיתוג גבוה כאוטוריטה בתחום שלנו וכפועל יוצא – לקוחות לעסק.

יותר מזה, אם אתם עסקים שגם מפרסמים בממומן – אתם חייבים שתהיה לכם פעילות גם בסושיאל (אינסטגרם, פייסבוק, טיק-טוק, לינקדאין), כדי לייצר מיתוג גבוה ולגרום ללידים שמגיעים אליכם בממומן, להבין שיש כאן עסק של מקצוענים.

אם המטרה של יצירת פעילות שוטפת בסושיאל, היא לייצר מודעות למותג שלכם, להגדיל חשיפה ולייצר מעורבות גבוהה של הקהל, כדי שיהפכו מעוקבים ללקוחות, הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם להפציץ בסושיאל – ברילסים, ובסטוריז, אותם תוכלו להעביר להייליטס באינסטגרם – וכך העוקבים שמבקרים בעמוד שלכם, יכירו את הפעילות שלכם, ובהמשך עשויים גם להפוך מעוקבים ללקוחות.

1. נעים להכיר!

העוקבים שלכם, במיוחד אלו שפוגשים בכם בפעם הראשונה… ישמחו לקבל ברכת וולקאם נעימה, ולהרגיש שהגיעו לפרופיל יוצר מקצועי ומזמין.
לשם כך- נועד ההיילט “נעים להכיר”, הראשון ברשימה – שנועד להיכרות ראשונית איתכם – בעלי העסק.
איך מכינים? מאוד פשוט – צילום וידאו במצב סלפי (במקום שקט, עם רקע אחיד). צילום לאורך עם טיפ קצר שקשור לפעילות שלך בצוות.
את הוידאו הזה (שאורכו לא יותר מ 30-40 שניות), יש לעלות לסטורי, ולהוסיף אותו להייליטס באינסטגרם.

אני ממליצה שכל חברי הצוות שנמצאים בקשר ישיר עם הלקוחות בעסק, יעשו אותו דבר.
כאן בדוגמא תמצאו סטורי “נעים להכיר” כתוב – לאלו שעדיין לא מחבבים צילום בוידאו.

2.טיפ לדרך

טיפ חשוב לעוקבים שלכם.
כבעלי עסקים אנחנו מעניקים ערך כל העת. אפילו בשיחות מכירה.
זה טיפ שאני הכי אוהבת – ועובד לי מצוין. במיוחד בעת שיחות מכירה או בהדרכות שאני מעבירה ללקוחות בזום.
אני מצלמת את עצמי בסרטון קצר בזמן שאני מעניקה את הטיפ. בסוף ההדרכה אני מקצרת או עורכת את הוידאו (אם יש צורך), מוסיפה כתוביות – וכך יצרתי כמות נאה של קטעי וידאו ערוכים לרילסים לשבוע שלם!
הטיפים, אגב, ממש לא חייבים להיות רק מצולמים בוידאו – הם יכולים בהחלט להיות כתובים. 

3. צילומי מסך על פעילות שוטפת

עסקים שמעניקים שירותים, יכולים להעביר את הפעילות שלהם דרך הסטורי, ומשם ליצור היילטס “מאחורי הקלעים”.
הטיפ שלי אליכם, הוא שגם בימים “משעממים”, ימים ללא פגישות,  ימים שנועדו לעבודה מול המחשב כמו – בניית דוח אסטרטגיה שיווקית, בניית דף נחיתה, עיצוב לוגו ללקוח חדש, כתיבת קופי לקמפיין, כתיבת תוכן לבלוג, וכד’ – גם ימים כאלה יכולים להיות מתועדים בצורה מעניינת.
שימוש בתוכנת צילום מסך כגון FIRE SHOT, תעשה את העבודה. התוכנה גוללת צילום מסך של העבודה שאתם רוצים להציג, תעלו את צילום המסך לסטורי ואז להייליטס עבודת משרד, והנה יום של עבודת מחשב סיזיפית ו’משעממת’ מתועדת בצורה אסתטית שכיף להשוויץ וגם להיזכר בה בעצמכם.

4. דוגמאות מחיי היום יום

העוקבים שלכם רוצים להרגיש קרובים אליכם. ככל שהם ירגישו שהם מכירים אתכם, הם יתחברו אליכם – וכך הדרך להפוך ללקוחות – תהיה קצרה יותר.
כדי להמחיש את זה, אני משתמשת בהצצה קטנה לפעילות שלי מחיי האישיים, חיי היום יום, איך אני מטעינה את היום (פעילות גופנית), איך אני מבלה בשעות הפנאי, תמונות מבילוי עם המשפחה וכד’.
ברור ומובן שלא כל עסק יתחבר לסעיף הזה. לא כולנו מרגישים בנוח לשתף את החיים האישים שלנו במדיה החברתית. כאן, הכי נכון להשתמש במינונים. מה שטוב וזורם – שתפו, ומה שלא – דלגו:)

5. קורסים וסדנאות להתפתחות אישית ומקצועית

כחלק מהקידום וההתפתחות שלנו כבעלי עסקים, אנחנו נעזרים בקורסים וסדנאות מקצועיים. אנחנו משתתפים בכנסים ואירועים דיגיטליים ופרונטליים שונים. בין אם כמרצים ובין אם כאורחים – זה הזמן להראות גם את הצדדים האלו. איך אנחנו מתפתחים אישית ומקצועית. איזה ערך אנחנו מביאים ואיך אנחנו תורמים ונתרמים. אפשר להראות צילום מסך מהשיעור, אפשר לשתף בתובנה מהשיעור שקשורה לתחום שלכם, אפשר להצטלם עם המרצה ומה למדתם ממנו היום, ועוד ועוד.

6. סיעור מוחות וטעימה מימי צוות

בעסקים שונים שבהם יש כמה עובדים, אפילו אם הם מועסקים כפרילנסרים, ודאי יש ישיבות צוות. בין אם מדובר בישיבות של 1/1 עם המנהלים או ישיבות של כל חברי הצוות יחד. שתפו את העוקבים שלכם בצילום סלפי או צילום מסך עם הישיבות מתקיימות בזום. בטח ובטח אם יש ערבי צוות, HAPPY HOUR וערבי הווי ביחד. תראו לעוקבים שלכם כמה כיף לעבוד יחד באמצעות שיתוף קטנטן של סטורי מהפעילות השוטפת, פעילות ערבי כיף לצוות ואפילו מימי צילום משותפים.

7. שאלות שאנחנו נשאלים שחוזרות על עצמן

טיפ שאני מיישמת כל הזמן עבורי ועבור הלקוחות שאני בונה להם אסטרטגיות תוכן לסושיאל, הוא שימוש תמידי באייקון מעורבות “שאל אותי שאלה” בסטורי. שאלות שאנחנו נשאלים בצורות שונות על השירות שלנו – הן זהב טהור לסטורי ומאוחר יותר להיילטס “שאלות נפוצות”. כי אם הן חוזרות על עצמן, אז יהיה נכון ושימושי לרכז אותן למקום אחד ולתת להן מענה – בסטורי וידאו, סטורי מתומלל, ברילס או כפוסט קרוסלה.

8. הוקרת תודה!

אפשרי ורצוי לעלות סטוריז וצילומי מסך של עדויות שאנחנו מקבלים מלקוחות על השירות, אבל מה לגבי הוקרת תודה על הזכות לעבוד עם לקוחות שמוקירים ומעריכים אתכם על העבודה? תודה על הזכות להתאמן ולעלות אנרגיה? תודה על הזכות לעבוד ולתת ערך בתחום שלנו? הבנתם את הרעיון – אנחנו ממש לא חייבים כל הזמן ללכת לפי הספר – נכון ומומלץ גם לצאת מהשבלונה ולייצר סטוריז ועניין משלנו.

9. הצטרפו למשפחה

כל לקוח חדש שמצטרף לשירות, ואנחנו נמצאים איתו באינטרקציה ראשונית, נתעד בתמונה של לחיצת יד (אם הפגישה פרונטלית) או בצילום מסך של כל הנוכחים (אם הפגישה בזום). אין יותר כיף, מצילום סלפי עם לקוח חדש! נסו את זה, מבטיחה לכם שזה ירגש אתכם, ויהפוך להרגל, ברגע שתתחילו…
הפעולה תחזק את האוטוריטה שלכם וגם תקרב אתכם ללקוח החדש, שכבר ירגיש חלק מהמשפחה! 

10. טיפים לעלות אנרגיה

לכולנו יש ימים כאלה, ימים שאנחנו קמים מרוקנים מאנרגיה, וקושי להתניע את היום, אז בטח ובטח שאין לנו רצון או סבלנות לשתף ימים כאלה עם העוקבים.
אז אני אומרת – בואו נעשה הפוך על הפוך. בוא נראה לעוקבים שלנו, גם את הימים הפחות פנסי שלנו … הרי לא כולנו קמים לימים של הפי הפי גוי’ ג’וי… ונראה איך דווקא בימים כאלה, אנחנו ממשיכים לייצר עבודה, לייצר הצלחה ולהחזיר לעצמנו את אנרגיית העשייה! מה שלי עוזר להטעין מחדש את היום במקום הראשון – להכנס להיילטס שלי “אמא גאה”. הילדים שלי – מקור הגאווה שלי תמיד מעלים לי את האנרגיה. אפשר גם לצאת לסיבוב רגלי, לקחת סיאסטת צהרים, לעבור על הההיילטס “תודה” מלקוחות – שמחזירים אותי לסנטר ולפוקוס על העשייה.

11. תרומה לקהילה

עסקים שמאמינים בשפע, מאמינים שאנרגיית הכסף חוזרת אלינו פי כמה מונים כשאנחנו מרבים בתרומה לקהילה. נכון, מתן בסתר זה חשוב, אבל מה רע מידי פעם באזכור ובסטורי מחייך עבור הקהילה שאנחנו מתנדבים עבורה ויוצרת לנו חשק להמשיך ולהיות בצד הנותן ולקום בחדוות עשייה? שתמיד נהיה בצד הנותן, אמן!

12. שיתופי פעולה מרתקים

אחת הדרכים המקובלות ביותר בשיווק עסקים, בעיקר כאשר מדובר בשיווק דיגיטלי, הוא יצירת שיתופי פעולה עסקיים. לא מעט עסקים קופצים על ההזדמנות לשתף פעולה עם עסק מקביל או משלים לעסק שלהם, אך גם לא מעט עסקים נרתעים מהמחשבה של לשתף פעולה עם עסק אחר. זה יכול לנבוע מניסיונות כושלים בעבר של שיתופי פעולה שלא צלחו, הפחד ש”יגנבו” לכם מידע ורעיונות או המחשבה של “מה יוצא לי מזה.”
שיתופי פעולה עסקיים, אם עושים אותם נכון, יכולים להרחיב את המעגל העסקי שלכם, להגדיל את החשיפה שלכם לקהל לקוחות פוטנציאלי  ולהניב לכם הצלחות. 
בחרו את שיתוף הפעולה שלכם בזהירות ובצורה יעילה. מוזמנים לקרוא עוד מידע על שיתופי פעולה בלחיצה כאן ואם מעניין אתכם לבנות רשת קשרים עסקיים ענפה, מוזמנים לקבל פרטים על הקורס הדיגיטלי בנושא בלחיצה כאן.
ואם כבר שיתופי פעולה מקדמים – חייבים תמונה לסטורי שתתעד את העניין… סיי צ’יז:)

טיפ למתקדמים - עמוד אינסטגרם מושך ומזמין

עמוד אינסטגרם ממותג, מושך ומזמין הוא כמו חלל ציבורי מושך ומזמין בבית שלכם. לא הייתם חושבים להזמין אורחים לבית לא מסודר, נכון? אותו דבר גם כאן – אנחנו נרצה להזמין עוקבים חדשים שירגישו בבית, שיהנו מהתוכן שלנו וירצו להישאר עוקבים – וכך בהמשך נמיר אותם גם ללקוחות.
אם חשוב לכם לבנות עמוד אינסטגרם מושך ומזמין כדי להגדיל את כמות העוקבים שלכם שבעבודה נכונה בסושיאל – כדי שבהמשך יהפכו גם ללקוחות,
אני מזמינה אתכם להצטרף לשורת העסקים שעזרנו להם במיתוג מחדש של עמוד האינסטגרם, חקרנו על התחום שלהם, הוספנו מחקר האשתגים נכון, דייקנו את פרופיל הביו, תמונת הפרופיל והוספנו אייקוני הייליטס מותאמים לשפת המותג שלהם.

לפני (גרפיקה לבלוג)

רוצים עמוד אינסטגרם מושך ומזמין, עם ביו מעודכן שיעזור לכם להביא עוקבים חדשים ורלוונטים?
מעוניינים באייקוני הייליטס מעוצבים וליצור עמוד מושך ונעים שכיף להכיר ורצון לעקוב?
מלאו את הטופס והזמינו את השירות בעלות חד פעמית של 550 ₪ + מע"מ

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

סמינר יומי לעסקים

תכנית 6 השלבים לבניית שיתוף פעולה ריווחי

מחזור מס' 6 של

סמינר שיתופי פעולה

יוצא לדרך!