בעידן הדיגיטלי של היום, הביקוש לקורסים דיגיטליים ממשיך לעלות, כאשר אנשים מבקשים לשפר מיומנויות, לרכוש מיומנות חדשה, או סתם להעשיר את הידע שלהם.
קורסים דיגיטליים הם דרך נוחה ונגישה לרכישת ידע, אבל ההצלחה של קורס דיגיטלי תלויה ביותר מאשר רק בתוכן שלו. ללא זרם קבוע של לידים איכותיים, אפילו הקורס הטוב ביותר עלול להיות בלתי מוכר וללא תלמידים.
זו הסיבה שאם אתם רוצים לממש את הפוטנציאל האמיתי של הקורס שלכם, אתם חייבים להבין איך למשוך אליכם תלמידים פוטנציאליים.
במאמר זה נעמיק באסטרטגיות יעילות שיכולות לעזור לכם להביא לידים לקורס הדיגיטלי שלכם. בין אם כבר יצרם כמה קורסים בעבר, או שאתם רק בתחילת הדרך, הטכניקות הללו יעזרו לכם לרתום את קהל היעד שלכם ביעילות, ובסופו של דבר יגרום להם להירשם לקורס שלכם.
אז בואו נבדוק את האסטרטגיות הבדוקות שיכולות לעזור לכם להביא לידים איכותיים, שיבינו כבר בדף המכירה שלכם למה כדאי להם להירשם לקורס הדיגיטלי, שאתם מציעים.
שלב 1: תהיו ספציפיים
- תוצאה סופית ידועה
- מה שניתן לכמת במספרים טוב יותר
- לשוק ספציפי
- לדוגמה: גדלי תמונות לשימוש במדיה חברתית
שלב 2: שביעות רצון מיידית
- ניתן להגיע לתוצאה סופית במהירות
- חלק קטן מהפאזל הגדול והכולל
- ביטחון ואמון מיידיים
- לדוגמה: 15 השראות לתוכן
שלב 3: תעשו את זה אמין
- התוצאה הסופית המובטחת אמינה
- משהו שאחרים כבר עושים
- פשוט אבל לא קל
- לדוגמה: 212 רעיונות לפוסטים בבלוג
שלב 4: תשמרו על פשטות
- ניתן לצרוך תוך דקות ספורות
- אין לו 1000 שלבים
- נותן כיוון ולא מידע
- לדוגמה: 6 טיפים להעברת תוכנית לימודים לאונליין
שלב 5: תגרמו לזה להיות בעל ערך
- לתוצאה הסופית יש ערך נתפס גבוה אמיתי
- פותר בעיה מטרידה
- השפעה גורמת לאמון
- לדוגמה: דרכים למכור קורס דיגיטלי
שלב 6: תבחרו פורמט
- דוח מיוחד
- שליפים (cheat sheet)
- ארגז כלים
- קורס חינמי
- הורדת תוכנה
- קופון הנחה
- משוב אישי
- אינפוגרפיקה
- צ'קליסט
- וובינר
- יעוץ חינם
- כרטיסים בחינם
שלב 7: אספקה
- דיוור במיילים
- דפי נחיתה
- אתר חברים
- טיפ: תשמרו על זה פשוט
לסיכום
חשוב לזכור שיצירת לידים עבור הקורס הדיגיטלי שלכם הוא תהליך מתמשך שדורש עקביות, הסתגלות והבנה חדה של קהל היעד שלכם. אתם תצטרכו תמיד להיות בשיפור מתמיד, אבל אם תעשו את זה נכון, תוכלו למשוך לקורסים הדיגיטליים שלכם את התלמידים הנכונים, שירצו להירשם, יתמידו בלמידה, ואפילו ימליצו עליכם למכרים שלהם.