אוטומציה שיווקית

אוטומציה שיווקית שתביא ליצירת זרם הכנסות קבוע בצורה יעילה, מהירה וחכמה

מהי אוטומציה שיווקית?

אוטומציה שיווקית מביאה ליצירת זרם הכנסות קבוע בצורה יעילה, מהירה וחכמה, והיא מתייחסת לשימוש בתוכנה ובטכנולוגיה לביצוע אוטומי של משימות ותהליכים שיווקיים שחוזרים על עצמם.

אוטומציה מאפשרת לעסקים לייעל את מאמצי השיווק שלהם, לטפח לידים וליצור קשר עם לקוחות בצורה יעילה ויעילה יותר.

כלי אוטומציה של שיווק עוזרים לבעל העסק להפוך משימות שונות לאוטומטיות. לדוגמה, שיווק בדואר אלקטרוני, פרסום במדיה חברתית, יצירת לידים, טיפוח לידים, פילוח וניתוח לקוחות. על ידי הפיכתן של משימות אלו לאוטומטיות, עסקים יכולים לחסוך זמן, לשפר את הפרודוקטיביות, להעלות קמפיינים שיווקיים מותאמים אישית וממוקדים לקהל שלהם ולחסוך בפעולות טכניות, שחוזרות על עצמן שוב ושוב.

אוטומציה שיווקית גם מאפשרת לכם להפיק הרבה יותר מכירות מפעולות השיווק שלכם, מייעלת את העסק שלכם, ומאפשרת לו לגדול ולהתפתח.

למה כל עסק צריך אוטומציה שיווקית?

ישנן מספר סיבות מדוע עסקים צריכים אוטומציה שיווקית:

חסכון בזמן

אוטומציה שיווקית מבטלת את הצורך בביצוע ידני של משימות שחוזרות על עצמן, ומפנה זמן למשווקים להתמקד בפעילויות אסטרטגיות יותר.

יעילות מוגברת

על ידי אוטומציה של משימות כמו טיפוח לידים וקמפיינים במייל, עסקים יכולים להגיע לקהל גדול יותר בצורה ממוקדת ומותאמת יותר.

שיפור ניהול לידים

אוטומציה שיווקית מאפשרת לעסקים לעקוב ולנהל לידים בצורה יעילה, לתעדף אותם על סמך ההתנהגות והמעורבות שלהם ולספק תוכן רלוונטי כדי להעביר אותם במשפך המכירה.

מעורבות מוגברת של לקוחות

תקשורת מותאמת אישית ובזמן עם לקוחות יכולה להיות אוטומטית, מה שמוביל למעורבות טובה יותר ולבניית קשרים חזקים יותר.

תובנות מונחות נתונים

פלטפורמות אוטומציה של שיווק מספקות נתונים וניתוחים בעלי ערך, המאפשרות לעסקים למדוד את האפקטיביות של הקמפיינים שלהם, לזהות מגמות ולקבל החלטות מונחות נתונים.

מדרגיות

ככל שעסקים גדלים, אוטומציה שיווקית יכולה להתמודד עם כמויות גדולות יותר של לידים ולקוחות מבלי לוותר על היעילות.

עלות-תועלת

אמנם עשויות להיות עלויות ראשוניות הקשורות בהטמעת אוטומציה שיווקית, אך בטווח הארוך, היא יכולה להוזיל עלויות באופן משמעותי על ידי שיפור תהליכים והגדלת החזר ההשקעה (ה -ROI).

אוטומציה שיווקית עוזרת לעסקים לייעל את מאמצי השיווק שלהם, להגביר את היעילות ולספק חוויות מותאמות אישית לקהל שלהם, ובסופו של דבר מניבה תוצאות טובות יותר וצמיחה עסקית.

שימושים נפוצים לאוטומציה שיווקית

אוטומציה שיווקית יכולה לשמש למטרות שונות, כמו שיפור תהליכי מכירה, שימור לקוחות, תהליכי גבייה חכמים, נטישת עגלה, סדרות מסרים לפי התנהגות הגולש. הנה כמה דוגמאות:

צ'אט בוט לעסקים

חיבור למערכת דיוור, אימייל מרקטינג

חיבור למערכת CRM (ניהול קשרי לקוחות)

אלו הן רק כמה דוגמאות לשימושים הנפוצים לאוטומציה שיווקית, אך האפשרויות הן עצומות וניתן להתאים אותן לצרכים ולמטרות הספציפיות של כל עסק.

טריגרים אפשריים לאוטומציה

אלו הן רק כמה דוגמאות, וניתן להתאים את הטריגרים על סמך היעדים העסקיים והשיווקיים הספציפיים שלך.

דמיינו לרגע...

שאתם כלקוחות או אפילו עדיין רק מתעניינים, מקבלים את החוויה המושלמת מהמותג או העסק החביב עליכם, נחשפים למסרים שמדברים בדיוק עליכם, וגורמים לכם להרגיש שמישהו חשב עליכם אישית – עד שאתם פשוט רוצים לקנות ממנו שוב ושוב.

זה בדיוק מה שיכול לקרות לעסק שלכם - בצורה אוטומטית!

אוטומציה שיווקית לאתרי איקומרס

אוטומציה שיווקית יכולה להיות מועילה ביותר עבור אתרי מסחר אלקטרוני. להלן כמה מקרי שימוש ספציפיים עבור אוטומציה שיווקית בתעשיית המסחר האלקטרוני:

אסף הוא בראש ובראשונה נותן שירות ברמה הגבוהה ביותר. אין דבר שהוא בלתי אפשרי עבורו ואני מזמין אתכם לאתגר אותו (תעשו את זה! אולי אתם תצליחו להוציא אותו משלוותו, אני ניסיתי ולא הצלחתי:) לכל אורך הדרך הרגשתי שיש לי פרטנר שמוביל את התהליך בבטחון, רוגע, מקצועיות והמון רצון טוב. כל רעיון חדש הוא בדק ויישם - אפילו היום בוובינר ההשקה מישהי שאלה משהו לגבי אחד מהעמודים באתר, אני התחלתי לגמגם ואסף תיקן את זה בזמן אמת 🙂 זה שירות! אסף, המון תודה על העבודה המדהימה! ואם אתם רוצים למכור את הקורסים שלכם אונליין עם אוטומציה עסקית ברמה הגבוהה ביותר, בחיי שאל תהססו.
דודו ציזנר
מותיקי האוטומציה העסקית בישראל

איך האוטומציה העסקית שאני אבנה עבורכם
תשפר לכם את ההמרות בעסק?

אני אדאג לייצר את החוויה האולטימטיבית אותה תרצו להעניק למתעניינים, ללקוחות שרכשו ואפילו לאלו שהתחרטו במהלך תהליך הקנייה, אגרום לכך שכל התהליך הזה ייעשה ללא מגע יד אדם, באופן אוטומטי שירגיש ללקוחות שלכם הכי אישי בעולם…
בניית תהליכי אוטומציה שיביאו לסטנדרט אחיד למסרים השיווקיים, כך שהלקוח ה-10000 ירגיש מיוחד בדיוק כמו הראשון, ואילו היכולת שלכם לטפל בכל הלידים האלו – תהיה בלתי מוגבלת, מהסיבה הפשוטה: הכל אוטומטי.

למה כדאי לבחור בזוגיטל לבניית אוטומציה שיווקית?

זוגיטל מורכבת מצוות מנצח של בעלי ניסיון רב ונרחב בייעוץ שיווקי, בבניית נכסים דיגיטליים וביישום אוטומציות בעסק כבר יותר משני עשורים. אצלנו תקבלו שירות מלא באנושיות וגם בידע טכנולוגי רב, המתחיל בבדיקת התאמה ובמציאת הדרך הנכונה להתניע את תהליך הפריצה שלכם לעולם הדיגיטל, וממשיך בליווי צמוד לאורך כל הדרך בתוספת הסברים, הנחיות והמלצות לעבודה בהמשך עם בעלי מקצוע מומחים.

במשך השנים בנינו גם רשת נטוורקינג גדולה שנשמח לשלב אתכם בה כדי שתוכלו להמשיך ולמנף את העסק שלכם קדימה.

רוצים פיתוח אוטומציה לעסק שלכם? לקפוץ לשלב הבא? 
מלאו את הטופס ותאמו שיחת ייעוץ

וורדפרס כפלטפורמת אוטומציה - אסף מזוגיטל מתארח אצל דודו ציזנר

אסף אפשטין התארח אצל דודו ציזנר בהדרכה שעלתה במסגרת ספריית ההעשרה של אתר הקורסים על הפיכת וורדפרס לפלטפורמת אוטומציות. אתם מכירים את וורדפרס כפלטפורמה פתוחה לבניית אתרים, אבל אחד הדברים המעניינים שקורים באקו סיסטם הוא שחלק מהתוספים שנוצרים לוורדפרס משמשים לבנייה של אוטומציות no code – גם בלי כלים צד ג’! בהדרכה אסף נתן הצצה לחלק מהתוספים והשימושים שאנחנו משתמשים בהם כדי לבנות אוטומציות פנימיות באתר… התוספים שהוזכרו בהדרכה:

שאלות נפוצות

מה זה אוטומציה?

אוטומציה מתייחסת לשימוש בטכנולוגיה ובמערכות לביצוע משימות או תהליכים תוך התערבות אנושית מינימלית. זה כרוך בשימוש בתוכנות, מכונות או כלים אחרים כדי לייעל ולייעל משימות חוזרות או ידניות, להפחית את הצורך במאמץ ידני ולהגדיל את היעילות.

ניתן ליישם אוטומציה בתחומים שונים, לרבות ייצור, תפעול עסקי, שירות לקוחות, שיווק ועוד. מטרתה היא לפשט ולהאיץ תהליכים, למנוע שגיאות, להפחית עלויות ולפנות משאב אנושי כדי להתמקד במשימות אסטרטגיות או מורכבות יותר.

מה היא אוטומציה לעסקים?

אוטומציה עסקית מציעה מספר יתרונות, כולל הגברת הפרודוקטיביות, הפחתת שגיאות, יעילות תפעולית משופרת, שירות לקוחות טוב יותר וחיסכון בעלויות.
על ידי אוטומציה עסקים יכולים להקצות משאבים בצורה יעילה יותר, להתמקד ביוזמות אסטרטגיות, ובסופו של דבר להשיג צמיחה והצלחה.

לדוגמא, אוטומציה שיווקית – שימוש בפלטפורמות תוכנה לאוטומציה של קמפיינים שיווקיים בדוא”ל, יצירת לידים, תזמון מדיה חברתית ותקשורת אישית עם לקוחות.
או אוטומציה של שירות לקוחות: שימוש בצ’אט בוטים, עוזרים וירטואליים המופעלים על ידי בינה מלאכותית או פורטלים בשירות עצמי כדי להפוך את פניות הלקוחות לאוטומטיות, לתמיכה בניהול כרטיסים ושאלות נפוצות.
 
 

לאיזה סוג עסק יכולה לעזור אוטומציה שיווקית?

אוטומציה שיווקית יכולה לעזור לעסקים בגדלים ובתעשיות שונים. היא מועילה לכל עסק שמטרתו לייעל תהליכי שיווק, לשפר יצירת לידים וטיפוח, לספק תקשורת מותאמת וממוקדת ולמדוד אפקטיביות שיווקית.
הנה כמה סוגים של עסקים שאוטומציה שיווקית יכולה להועיל להם באופן משמעותי:

  • חברות B2B (Business-to-Business): אוטומציה שיווקית יכולה לסייע ביצירת לידים, בטיפוח לידים ובמיילים אוטומטיים למעקב.
  • עסקי מסחר אלקטרוני: אוטומציה שיווקית יכולה לעזור לייעל ולייעל קמפיינים שיווקיים בדוא”ל, שחזור נטישת עגלה, המלצות מוצר מותאמות אישית ופילוח לקוחות על סמך התנהגות רכישה.
  • חברות שירות מקצועיות: יצירת לידים, טיפוח לידים באמצעות קמפיינים במייל, לקבוע פגישות ולעקוב אחר אינטראקציות עם לקוחות, איסוף משוב מלקוחות וניהול הפניות.

מה הכלים איתם אפשר ליצור אוטומציה שיווקית?

ישנם מספר כלים זמינים בשוק שניתן להשתמש בהם כדי ליצור אוטומציה שיווקית. כלים אלה מציעים תכונות ופונקציונליות שונות לאוטומציה של תהליכי שיווק, מעקב אחר התנהגות לקוחות וניתוח נתונים. להלן כמה כלי אוטומציה שיווקיים פופולריים: מערכות דיוור, מערכות CRM, פלטפורמות אינטגרציה, צ’אט בוטים, וואטס אפ, מערכות לניהול משימות ועוד.

 

אפשר דוגמאות לאוטומציה שיווקית?

בהחלט! הנה כמה דוגמאות לאוטומציה שיווקית שניתן ליישם באמצעות כלי אוטומציה שיווקית:

  • תזמון מדיה חברתית: כלי אוטומציה של שיווק משתלבים לרוב עם פלטפורמות מדיה חברתית, ומאפשרים לך לתזמן ולהפוך פוסטים לאוטומטיים מראש. זה מבטיח נוכחות עקבית בערוצי המדיה החברתית וחוסך זמן על ידי תזמון פוסטים בכמות גדולה.
  • קמפיינים לטיפוח לידים: בעזרת אוטומציה שיווקית, תוכלו ליצור זרימות עבודה אוטומטיות של מיילים המטפחים לידים בשלבים שונים של משפך המכירה. לדוגמה, לשלוח סדרה של אימיילים חינוכיים ללקוחות פוטנציאליים שהורידו מדריך שלך, ולהניע אותם לפעולה להמשך.

סמינר יומי לעסקים

תכנית 6 השלבים לבניית שיתוף פעולה ריווחי

מחזור מס' 6 של

סמינר שיתופי פעולה

יוצא לדרך!