איך לעשות כסף מדפי שגיאה באתר

תוכן עניינים

האם ביקרתם פעם באתר, אבל הקלדתם כתובת עמוד באופן שגוי? מה ראיתם?

רוב הסיכויים שראיתם דף גנרי, שבו היה כתוב “לא ניתן להציג את הדף”, “לא נמצא”, או “הכתובת המבוקשת לא נמצאה על שרת זה”.

הדפים האלה ידועים לרוב כדפי שגיאה 404. אלה דפים המופיעים כברירת מחדל כאשר גולשים מקלידים כתובת שגויה באתר שלכם.

לרוב, כאשר זה קורה הגולש לוחץ על כפתור החזרה של הדפדפן ושוכח לאן רצה להגיע בהתחלה וממשיך הלאה. המשמעות היא שאיבדתם לקוח פוטנציאלי.

למה לא לנצל את זה לתועלתכם האישית כאשר זה קורה (בכוונה או בטעות)? אם יש לכם אתר ויש אליו תנועה, לעיתים הגולשים יגיעו לעמוד כזה. אם הם יגיעו לעמוד הגנרי, שאומר להם שהדף שהם חיפשו לא קיים, אתם לא עושים שימוש נכון בנכסי האתר שלכם.

כל עמוד באתר שלכם יכול להרוויח עבורכם כסף, אז מדוע לא דפי ה-404? הרי ניתן להתאים אותם אישית, בדיוק כמו כל דף אחר באתר שלכם.

ישנן מספר דרכים שניתן ליישם זאת:

הצעה מיוחדת במחיר הנחה

דרך יעילה אחת להרוויח כסף מדפי שגיאה באתר היא לנצל אותם כהזדמנות להציג הצעה מיוחדת במחיר מוזל., שמתאימה לנישה ולקהל היעד של האתר.

על ידי הצגת הצעה לזמן מוגבל או קידום מכירות בלעדי בדף השגיאה, תוכלו למשוך את תשומת הלב של מבקרים, שבמקרה אחר אולי היו עוזבים את האתר.

אם תתנו סיבה משכנעת למבקרים לנצל את ההצעה, אתם יכולים לייצר מכירות והכנסות נוספות מהאינטראקציות הללו בדפי השגיאה.

מנגנון לכידת כתובות מייל

אסטרטגיה נוספת לייצור רווחים מדפי שגיאה באתר היא שילוב מנגנון לכידת כתובות המייל של המבקרים.

על ידי הוספת טופס הצטרפות לרשימת התפוצה שלכם, אתם יכולים לעודד את הגולשים משתמשים לתת את כתובת המייל שלהם בתמורה לעדכונים בלעדיים, מבצעים מיוחדים או תוכן אחר בעל ערך.

זה יאפשר לכם לבנות רשימת דיוור ממוקדת וליצור קו תקשורת ישיר עם לקוחות פוטנציאליים.

עם אסטרטגיית טובה לשיווק בדואר אלקטרוני, תוכלו לטפח את הלידים האלו לאורך זמן, להגביר את המעורבות שלהם ולהמיר אותם ללקוחות משלמים.

רשימת השירותים והמוצרים של העסק

עוד אסטרטגיה לייצר הכנסות מדפי שגיאה באתר היא לנצל אותם כהזדמנות להציג את מגוון השירותים והמוצרים שאתם מציעים.

על ידי הצגת רשימה ברורה ומושכת מבחינה ויזואלית של ההצעות שלכם בדף השגיאה, תוכלו לעורר את העניין של מבקרים שאולי לא היו מודעים להיקף המלא של העסק שלכם.

זה יכול להוביל להגדלת המכירות וההמרות כאשר מבקרים חוקרים את המוצרים או השירותים שאולי לא שקלו קודם לכן. בנוסף, זה יכול לספק הזדמנות למכירה צולבת או למכירה נוספת של פריטים קשורים, ולהגביר עוד יותר את פוטנציאל ההכנסות שלכם.

הפניה למוצר אפיליאט

מינוף דפי שגיאה באתר כפלטפורמה לקידום מוצרי אפיליאט יכולה להיות גם אסטרטגיה משתלמת.

על ידי מיקום אסטרטגי של הפניות או פרסומות עבור מוצרי אפיליאט רלוונטיים בדף השגיאה, תוכלו להרוויח עמלות שותפים עבור כל מכירה או הפניה שנוצרת דרך קישורים אלה.

גישה זו מאפשרת לכם לייצר רווח מהתנועה בדף השגיאה תוך מתן ערך למבקרים על ידי המלצה על מוצרים שעשויים להתאים לתחומי העניין או הצרכים שלהם.

חשוב להבטיח שהמוצרים המקודמים יהיו איכותיים, בעלי מוניטין ורלוונטיים כדי למנוע דילול חווית המשתמש או פגיעה במוניטין המותג שלכם.

אז איך אפשר להתאים את דפי השגיאה כרצוננו?

דרך אחת היא לברר בחברת האיחסון שלכם אם היא מאפשרת דפי שגיאה מותאמים אישית. במידה וכן, בררו כיצד ניתן לבצע זאת.

דרך אחרת היא להשתמש ביכולות מערכת הניהול של האתר שלכם.

במידה ואתם משתמשים בוורדפרס, עליכם לבצע 2 פעולות כדי ליצור דף שגיאה מותאם. קודם כל, עליכם ליצור עמוד רגיל במערכת ולהכניס אליו את התוכן שאתם רוצים שיופיע לגולש שהגיע לשם בטעות. לאחר מכן, עליכם ליצור הפניה לדף הזה מתוך המקום המתאים בתבנית העיצוב שלכם.

לסיכום, אנחנו ממליצים לכל אחד ואחד מכם ליצור לעצמו דף שגיאה מותאם עם הצעה אטרקטיבית או הצטרפות לרשימת התפוצה, וכך לא לאבד את הפוטנציאל שנמצא בכל גולש שמבקר באתר.

לסיכום

אלה רק מספר דרכים, מתוך לא מעט, בהן ניתן להפוך את דפי השגיאה שלכם למכונה ליצירת הכנסות.

אמנם זה כנראה לא יעשה אתכם עשירים, אבל לכל הפחות אתם לא תשאירו כסף על הרצפה, ותגדילו את ההכנסות שלכם מאתר האינטרנט.

כך או כך, אם תשאירו את הדף הזה גנרי ומשעמם, אתם מפסידים תנועה איכותית של גולשים שחיפשו משהו, ובגלל תקלה כזו או אחרת הגיעו לדף שגיאה. לשים משהו עבור הגולשים בעמוד הזה, עדיף בהרבה מלא לשים שם שום דבר.

לחצו כאן לדוגמא: http://zugital.co.il/bla

מכיוון שאין כזה עמוד באתר שלנו, הופניתם מיד לעמוד השגיאה המותאם וגם קריצה למי שכבר נחת בעמוד הזה:)

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

סמינר יומי לעסקים

תכנית 6 השלבים לבניית שיתוף פעולה ריווחי

מחזור מס' 6 של

סמינר שיתופי פעולה

יוצא לדרך!