איך לייצר הכנסה מרשימת תפוצה

תוכן עניינים

אין כמעט ויכוח על כך שכל עסק חייב להחזיק רשימת תפוצה בפורמט כזה או אחר.

לרוב, כאשר מדברים על רשימת תפוצה, מתייחסים לרשימת דיוור במיילים, אבל רשימת תפוצה יכולה להיות גם בפורמטים נוספים כמו קבוצת פייסבוק, קבוצה/רשימה בוואצאפ, עוקבים במדיה החברתית, ועוד.

במאמר הזה אנחנו נתייחס לרשימת תפוצה במיילים, אבל אנחנו ממליצים להחזיק רשימות גם בפורמטים אחרים.

כדי שהעסק שלכם יכניס כסף מרשימת התפוצה שלכם, אתם חייבים לבנות רשימה של מנויים מעורבים ולייישם אסטרטגיות יעילות להגדלת הכנסות ממנה, אחרת האימייל מרקטינג שלכם עלול לפגוע לכם בעסק.

במאמר הזה אספנו לכם מספר רעיונות לפעולות שיעזרו לכם לייצר הכנסה מרשימת התפוצה.

למה חשוב לתחזק רשימת תפוצה

ערכנו ראיון קצר עם אסף שטרן, מנכ”ל חברת שלח מסר, ובין השאר דיברנו על:

רעיונות לייצור הכנסה מרשימת תפוצה

כאמור, אספנו לכם כמה רעיונות, שתוכלו ליישם עוד היום, כדי להפוך את רשימת התפוצה שלכם למניבה.

ספקו תוכן בעל ערך

התמקדו ביצירת רשימת תפוצה ממוקדת ומעורבת על ידי הצעת תוכן בעל ערך, למשל, ספרים אלקטרוניים בחינם, הנחות בלעדיות והזדמנויות ברורות להצטרפות באתר או בפלטפורמות המדיה החברתית.

שלחו באופן קבוע תוכן בעל ערך ורלוונטי למנויים שלכם, כגון ניוזלטרים אינפורמטיביים, טיפים מועילים, הצעות בלעדיות או תובנות בענף. זה יעזור לשמור על מעורבות ולבנות אמון עם הקהל שלכם.

כאן תוכלו למצוא 52 רעיונות לתוכן שיעניין את רשימת התפוצה שלכם.

פלחו את הרשימה שלכם

פלחו את רשימת התפוצה על סמך תחומי העניין של המנויים, הנתונים הדמוגרפיים או היסטוריית הרכישות.

זה יאפשר לכם לשלוח מיילים מותאמים אישית וממוקדים יותר, וכך להגדיל את אחוזי ההמרה של המנויים ללקוחות משלמים.

שיווק שותפים

הצטרפו לתוכניות שותפים שרלבנטיות לקהל שלכם, וקדמו מוצרים או שירותים בעזרת מיילים עם הצעות שונות.

כאשר המנויים שלכם יבצעו רכישה דרך קישור השותף שלכם, תוכלו להרוויח עמלה.

מיילים ממומנים

שתפו פעולה עם מותגים או עסקים שמתאימים לתחומי העניין של הקהל שלכם, והציעו להם הזדמנויות לקידום המוצרים או השירותים שלהם למנויים שלכם בתמורה לתשלום.

השקות מוצרים

פתחו מוצרים דיגיטליים משלכם והשיקו אותם באופן בלעדי לרשימת התפוצה שלכם.

תנו למנויים שלכם הנחות מיוחדות או בונוסים כדי לעודד רכישות.

מכרו שטחי פרסום

אם יש לכם רשימת תפוצה גדולה ומעורבת, תוכלו למכור שטחי מודעה בתוך הניוזלטרים שלכם לעסקים או למפרסמים רלוונטיים.

קידום אירועים

אם אתם מארגנים או מקדמים אירועים, השתמשו ברשימת התפוצה שלכם כדי לשווק ולמכור כרטיסים למנויים.

הציעו הנחות בלעדיות או גישה מוקדמת כדי לעודד מכירת כרטיסים.

סקרים ומחקרי שוק

ערכו סקרים או מחקר שוק בקרב המנויים שלכם והציעו את התוצאות או התובנות לעסקים או לארגונים שמוכנים לשלם עבור הנתונים היקרים הללו.

לסיכום

עליכם לזכור שבניית רשימת תפוצה ויצירת רווחים דורשת זמן ומאמץ.

על מנת שתצליחו לייצר הכנסות מרשימת התפוצה שלכם, אתם חייבים להתמקד במתן ערך למנויים, בשמירה על האמון שלהם, ובהתאמת האסטרטגיה השיווקית שלכם באופן מתמיד כדי לענות על הצרכים שלהם.

אתם יכולים להשתמש ברעיונות שהצגנו במאמר, כדי להגדיל הכנסות בעסק באמצעות רשימת תפוצה, וכמובן להשתמש ברעיונות משלכם, כל עוד אתם עושים את זה בצורה מושכלת ומותכננת.

שתפו את הפוסט

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

בטוח שיעניין אתכם גם...

סמינר יומי לעסקים

תכנית 6 השלבים לבניית שיתוף פעולה ריווחי

מחזור מס' 6 של

סמינר שיתופי פעולה

יוצא לדרך!