היתרונות של פיקסל פייסבוק
דוחות קמפיין טובים יותר
הכלים שפיקסל פייסבוק מספק מאפשרים לכם לעקוב אחר שיעורי ההמרות מעמוד העסק שלכם בפייסבוק ומהפרסומות שלכם (שאי אפשר לעקוב אחריהם בדרך אחרת), לקבל מידע שיאפשר לכם לעשות אופטימיזציה לקמפיין ולשפר את התוצאות שלו ולהבין איזה מידע הוביל את הלקוח לאתר שלכם ואילו פעולות הוא עשה באתר.
אפשר לומר שפיקסל פייסבוק הוא אחד מתהליכי אוטומציה עסקית שאתם יכולים להטמיע כדי לקבל באופן אוטומטי ויעיל מידע על הקמפיינים שלכם.
מיקוד לקהל רלוונטי
יצירת פיקסל פייסבוק
היצירה וההתקנה של פיקסל הן די פשוטות. עליכם לגשת לדף ניהול העסק שלכם באתר פייסבוק וללחוץ על לשונית פיקסל. תוכלו ליצור בעצמכם פיקסל שתוכלו לתת לו שם משלכם, ולבחור אינטגרציה אוטומטית של השירות לאתר (הקיים לפלטפורמות ספציפיות כמו Wix, שופיפיי ועוד), או הטמעה ידנית באמצעות קבלת הקוד והכנסתו לקוד האתר של העסק שלכם כפי שהוא.
אם אתם מעוניינים בהתקנה ידנית אך צריכים לשלוח את ההוראות למתכנת מטעמכם, תוכלו לבחור באופציה של שליחת המידע באימייל לאדם לבחירתכם. מומלץ להשתמש בקוד HTML כדי שהשירות יוכל לאסוף ולנתח מידע מכל דף ולשונית באתר שלכם.
טיפים לפרסום בפייסבוק
התוכן שבפרסומת שלכם אמור להיות מעודד לפעולה, מעניין וייחודי. לא בטוחים איך לעשות זאת? בואו לקרוא על 3 שיטות לייצור תוכן איכותי, שיעזרו לכם לשפר את שיעורי ההמרה.
התמונות שאתם מוסיפים לפרסומת שלכם יכולות להשפיע רבות על שיעורי ההמרה. עסקים רבים משתמשים בתמונות סטוק מאתרים של מאגרי תמונות, אך התמונות האלו לפעמים נראות תעשייתיות מדי ואינן מעודדות פעולה. נסו לצלם בעצמכם תמונות של המוצרים שאתם מספקים או של אנשים אמיתיים כדי למשוך את הלקוח אל האתר שלכם. האלגוריתם של פייסבוק אוהב מאוד תמונות וגם סרטונים, אז כדאי לכם לנצל את אפיקי המדיה האלו כדי להרוויח חשיפה והמרות.
הפיתוח העסקי של העסק שלכם לא ייווצר יש מאין, ויש צורך להשקיע במשאבים הנכונים. לא די בהכנת פרסומות מושכות – מאחוריה תעמוד פעילות אורגנית שתסמן ללקוחות שלכם שאתם רציניים ואמינים כמו פוסטים בבלוג שלכם, עמוד ליצירת קשר ועוד.
יש הטוענים שפוסטים ופרסומות המתוזמנים לשעות הערב יכולים לספק תוצאות טובות יותר בשל הגדילה בנפח השימוש ברשת החברתית – אנשים מסיימים את המסגרות שלהם ומגיעים הביתה, ובין היתר גוללים בפיד.
גם בפרסומות אפשר לבדוק מהו הסגנון המועדף על קהל הלקוחות שלכם ומה גורם להם ללחוץ יותר. הכינו כמה מודעות מקבילות להריץ לפלחים שונים בקהל שלכם ובדקו את הביצועים של כל אחת כדי להבין אילו אלמנטים בפרסומת מושכים את הקהל ללחוץ עליה.